Elke dag de beste dealsLaagste prijsgarantieVerzending naar NL & BEKosteloos achteraf betalen

Shipment Policy

Waar vind ik de status van mijn bestelling?

De verwachte levertijd van uw bestelling staat in de bevestigingse-mail. De verwachte levertijd is vermeld in werkdagen: weekenden en feestdagen worden dus niet meegeteld. Zodra uw bestelling wordt verstuurd, ontvang u hierover per e-mail bericht.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt afgeleverd?

In de bevestigingse-mail staat de geschatte levertijd in werkdagen. Om te zorgen dat uw bestellingen netjes worden afgeleverd werkt iChica samen met een professionele logistieke partner en vervoerder (in de meeste gevallen: PostNL).

Is de vermelde (verwachte) levertijd een gegarandeerde termijn of een streeftermijn?

De bij de productomschrijving vermelde levertijd is altijd de streeftermijn en geldt als indicatie.

Waarom wordt mijn bestelling niet gewoon binnen 1 of 2 dagen afgeleverd?

iChica verkoopt de dagelijkse Superdeal doorgaans slechts gedurende één dag en heeft het aangeboden product doorgaans dus nog niet op vooraad. iChica kan daarom geen exacte datum of exact tijdstip garanderen waarop een bestelling wordt afgeleverd.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat de vervoerder een pakketje probeert af te leveren?

Probeer er voor te zorgen dat u zelf aanwezig bent op het afleveradres. Zorg er altijd voor dat uw zending, na twee mislukte afhaalpogingen door de vervoerder, tijdig wordt afgehaald bij het afhaalpunt (binnen 3 weken in geval van een PostNL pakket). Alleen zendingen binnen Nederland worden, na de laatste mislukte afleverpoging, naar een PostNL afhaalpunt verstuurd.

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?

Nadat uw bestelling is geplaatst kunt u meestal het afleveradres helaas niet meer veranderen. Denk daarom altijd goed na over het afleveradres dat u kiest. Als u overdag niet thuis bent dan kunt u het pakketje misschien wel bij een familielid of op uw werk laten bezorgen. U bent als klant zelf verantwoordelijk voor het opgeven van een juist afleveradres. iChica behoudt zich het recht voor om eventuele kosten als gevolg van een kennelijke fout bij opgave van het afleveradres door de klant, door te rekenen aan de klant. Een zending die vermist raakt als gevolg van een onjuist opgegeven afleveradres is voor rekening en risico van de klant.

Kan ik mijn bestelling op een adres buiten Nederland of België laten afleveren?

Nee.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen bij het iChica kantoor of het iChica magazijn?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Omdat de producten van iChica niet vanuit ons kantoor worden verzonden, is dit vanuit logistiek oogpunt niet mogelijk.

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] of 085-8888601.